Wbrew temu co myślą potencjalne lub nowe Konsultantki, początek katalogu nie jest tak bardzo ważny, jak jego koniec. Oczywiście trzeba pracować przez całe 3 tygodnie, ale najważniejsze są ostatnie dni. Wtedy wiele Klientek "budzi się", że to już czas zamawiać, czas się zdecydować.
A Naszym zadaniem jest właśnie pamiętać o takich "śpiochach". Często te śpiochy są bardzo zabiegane, więc nie będą wertować katalogu, bo nie maja kiedy. Do takich osób rzadko trafimy katalogiem. Trzeba podpytać: co potrzeba? jaki kosmetyk się skończył lub się kończy? Lub: Mogę polecić nowość? Sama używam i jestem zadowolona.
Pamiętajcie, nigdy nie polecajcie swoim Klientkom produktów, na temat których nie macie wiedzy, nie testowałyście, lub testowałyście i nie jesteście zadowolone!
Dla Liderów sprzedaży koniec katalogu to okres pełnej mobilizacji. Telefon, messenger, facebook - każda forma kontaktu jest dobra, by dotrzeć do Konsultantek. Sprawdzić czy pamiętają o zbieraniu zamówień, kontakcie ze swoimi Klientkami. Sprawdzam w MAO, które Konsultantki są aktywne, którym pomóc. Wsparcie ma duże znaczenie :)
A ja mój przedostatni dzień katalogu rozpoczęłam tak:
Rozdaniem ostatnich już katalogów 4/2019, wrzucenie ich do skrzynek pocztowych znajomych o 7.00 rano :D (zabezpieczone w reklamóweczkach, by nie zamokły)
Aż do 11 spływały zamówienia, jedno złożyłam jeszcze przed 11, czyli jutro będzie w paczkomacie :D Czekało mnie tez dzisiaj miłe zaskoczenie pod znakiem nieznanego numeru na moim ekranie - Nowa Klientka :) :) :) Mój katalog dostała od koleżanki :) Ci nasi mali pomocnicy działają oj działają
Jest dopiero 15.00 więc do wieczora daleko, jak wrócę do domu, będę kontaktować się z moimi Konsultantkami i zobaczymy jak to w tym katalogu wyjdzie :)
PS Mój syn uwielbia mi pomagać w składaniu zamówień na stronie AVON
Sami widzicie, że jest to dziecinnie proste :)
PS 2 Tak wiem wiem - nie konsultantki, tylko Ambasadorki Piękna :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz